Zwroty i reklamacje

Produkty stanowiące asortyment sklepu abfoto.pl są objęte gwarancją, a także podlegają procedurom reklamacji lub zwrotu. Wszystkie formalności uprościliśmy do minimum, tak aby zwrot towaru lub reklamacja wadliwego zakupu były szybkie i bezproblemowe. Poniżej zamieściliśmy szczegółowe informacje, w jaki sposób odstąpić od zawartej umowy lub skorzystać z gwarancji.

 

Zwrot towaru - Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty jego zakupu (dotyczy przedmiotów zakupionych bezpośrednio poprzez stronę abfoto.pl z wyjątkiem produktów z kategorii Narzędzia Dom i Ogród oraz Telewizory).

 

Procedura zwrotu

  1. Aby rozpocząć procedurę zwrotu, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy, a następnie odesłać go na adres sklep@abfoto.pl
    W tytule emaila proszę podać następujące informacje: „Odstąpienie od umowy zawartej na odległość – dotyczy zamówienia nr: XXXXXX – DD.MM.RRRR"
  2. Skompletuj zwracany towar.
  3. Prześlij oświadczenie na papierze, w paczce, razem ze zwracanym towarem.
  4. Bezpiecznie zapakuj zwracany towar.
  5. Zwracany towar wyślij do nas na adres:

 
MAGAZYN CENTRALNY AB FOTO
BOXZONE PUCHAŁY, MODUŁ NR 10
Puchały , ul. Żwirowa 68
05-090 Raszyn

Z dopiskiem „ZWROT DO ZAMÓWIENIA NR: XXXXXX”

(Sugerujemy UBEZPIECZYĆ paczkę na wartość zwracanego towaru i wybrać kuriera DHL)

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy:

Kupujący odstępujący od umowy zobowiązany jest do zwrotu zakupionej rzeczy.

Sklep abfoto.pl jest zobowiązany do zwrotu wszystkich otrzymanych od kupującego płatności, w tym kosztów dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego podczas zakupu sposobu dostarczenia - innych niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Zwrotu dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji wykonania prawa odstąpienia od umowy i od momentu fizycznego zwrotu towaru do nas.

W terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu otrzymania od klienta odstąpienia od umowy zawartej na odległość, formularza zwrotu oraz zwracanego produktu, klientowi zostaną zwrócone wszystkie należności za zakupiony przedmiot.

Wszystkie pytania odnośnie zwrotu towaru można również kierować telefonicznie na numer: 518 306 782 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:30.

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdują się w Regulaminie sklepu.

 

Koszt zwrotu towaru

Kupujący ponosi koszty zwrotu/odesłania towaru - tj. dostarczenia do magazynu.

Ponadto kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

 

Reklamacje

Wszystkie produkty zakupione w sklepie abfoto.pl są objęte gwarancją producenta. Szczegółowe informacje dotyczące roszczeń gwarancyjnych są zawarte w dokumentacji dostarczanej klientowi wraz z towarem.

Reklamowany towar prosimy odesłać na adres:

MAGAZYN CENTRALNY AB FOTO
BOXZONE PUCHAŁY, MODUŁ NR 10
Puchały , ul. Żwirowa 68
05-090 Raszyn

Urządzenie należy zapakować w oryginalne opakowanie, a do pudełka dołączyć dowód zakupu.

Klient zobowiązany jest dostarczyć towar na własny koszt.

Procedura reklamacyjna

Po otrzymaniu reklamowanego towaru sklep abfoto.pl niezwłocznie prześle go do autoryzowanego serwisu/producenta celem uzyskania profesjonalnej ekspertyzy. Po uzyskaniu od autoryzowanego serwisu/producenta ekspertyzy, informujemy kupującego o statusie reklamacji drogą elektroniczną (na wskazany adres e-mail) lub innym sposobem, zdefiniowanym przez klienta.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się w Regulaminie sklepu


Zwroty i reklamacje - kontakt

Wszystkie pytania odnośnie gwarancji i reklamacji prosimy kierować na adres mailowy: reklamacje@abfoto.pl
tel. 518 306 782
pon. - pt. 8:00 – 16:30

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium